Wat betreft het slepen, ik sleep geen enorme ladingen, maar wat ik zou slepen, zou het allebei goed doen. Mijn plan zou gewoon zijn om te levelen en iets grotere banden te nemen, dus dat zou ik in overweging nemen.
Dit....Ik bezit geen van beide, maar als ik een nieuwe full-size truck zou kopen, zou ik voor de 3.0 gaan om DFM te vermijden. Dieselbrandstof is prijzig, maar de MPG van de 3.0 is geweldig.
Waarom er geen bestellen? We hebben een Blazer voor mijn vrouw besteld. Het was wel fijn om gewoon binnen te lopen en te zeggen: ik wil dit, dit, dit, dit en deze kleur.... Bam, 2 maanden later staat hij er.Dit wordt een truck die ik van plan ben een tijdje te houden. Ik heb mijn 08 sinds nieuw, dus ik houd mijn voertuigen lang.
Als ik voor de 3.0 ga, zal ik er geen zware aanpassingen aan doen terwijl hij onder garantie staat, of in ieder geval een flink aantal kilometers. Ik haal waarschijnlijk ongeveer 15 mpg met mijn 5.3 op mid-grade. Van wat ik op andere forums heb gelezen, halen mensen met de 6.2 gemiddeld beter dan dat.
Ik zou zeker het Max Tow-pakket willen. Ik zou waarschijnlijk nog steeds luchtvering nemen om hem waterpas te houden bij het vervoeren van de ATV, maïs en andere spullen als ik naar de jachtboerderij ga.
De grootste taak wordt het vinden van een exemplaar precies zoals ik hem wil. Ik wil er eigenlijk geen bestellen, maar ik zal waarschijnlijk een paar honderd kilometer buiten Nashville moeten gaan zoeken om te vinden wat ik wil. De meeste deals in de buurt hebben alleen de 5.3 en in kleuren die ik niet wil (ik kijk naar donkergrijs, zilver of wit).
Ik zal ze bekijken.In mijn ervaring, toen ik probeerde een Telluride voor mijn vrouw te vinden, zijn de meeste dealers zover gekomen van "dit is de verkoopprijs" en als je de MSRP van de sticker vraagt, beginnen ze eromheen te draaien.
9/10 keer als er geen prijs op de website stond, hadden ze een markup. Een plek bij jou in de buurt had zelfs een markup van 20k lol Ik corrigeerde hem en zei dat je 2k bedoelt? we hebben daarna niet lang meer gepraat.
Ik zou zeker in een straal van 400 mijl zoeken en het niet uitsluiten om in te vliegen en terug te rijden. Dat hebben we bijna gedaan naar Colorado. 2,5 uur vliegen en dan 15 uur rijden naar huis
bewerken: check deze mensen trouwens Belleville, Granite City, & St Louis, MO Dealership Alternative - Laura Buick GMC in COLLINSVILLE beste deals die ik onlangs heb gezien... waarschijnlijk omdat ze een high volume dealer zijn of zoiets
NHT | Max Trailering Package, inclusief 9,76" achteras, verbeterde koelradiateur, herziene schokdemperafstelling voor meer controle, zwaardere achterveren, verhoogde RGAWR en (KW5) 220-ampère dynamo 1 - Niet beschikbaar met (TRE) voorraadbesteltypen. Alleen beschikbaar voor (SRE) verkochte besteltypen. Vereist (L84) 5.3L EcoTec3 V8-motor en 18" of 20" wielen en banden. Inclusief (JL1) aanhangerremregelaar. Niet beschikbaar met 22" LPO-wielen of (X31) X31 Off-Road Package. Beschikbaar om te bestellen met (LM2) Duramax 3.0L Turbo-Diesel I6-motor. 2 - Vereist (ZL6) ProGrade Trailering System. Bij bestelling met (L84) 5.3L EcoTec3 V8-motor is (NHT) niet beschikbaar met (TRE) voorraadbesteltypen. Alleen beschikbaar voor (SRE) verkochte besteltypen met (L84) 5.3L EcoTec3 V8-motor. (L87) 6.2L EcoTec3 V8-motor is beschikbaar voor (TRE) voorraadbesteltypen. Vereist (L84) 5.3L EcoTec3 V8-motor of (L87) 6.2L EcoTec3 V8-motor en 18" of 20" wielen en banden. Niet beschikbaar met 22" LPO-wielen of (X31) X31 Off-Road Package. Beschikbaar om te bestellen met (LM2) Duramax 3.0L Turbo-Diesel I6-motor. |
In mijn omgeving is de prijs van diesel niet veel hoger dan Premium. Bovendien zou het met de brandstof kilometers die mensen melden met de diesel waarschijnlijk goedkoper zijn dan de 6.2 en Premium.De prijs van diesel is tegenwoordig schandalig. Misschien een 2500 met de 6.6 gasser?
Ja.. kan niet liegen, was een beetje bezorgd.. heb het nog niet geladen getrokken.. maar op de terugweg.. was het ongeveer een rit van 2 uur door de metro en dan het platteland naar huis.... trok beter dan verwacht en ik had geen slingering aangesloten en de WD-trekhaak zat erop maar niet fijn afgesteld.. heb er nog geen gigantische heuvels mee getrokken.. ik weet dat het benzine zal zuigen als ik dat doe.. de laatste camper was ongeveer 2500K lichter.. en hij had paarden over om te sparen.. zou het hele team met deze kunnen gebruiken..Dat klinkt als een enorme camper voor een 1500, maar dat zijn een paar goede mpg's van de 6.2.