Dus ik besloot dat ik met mijn huidige positie tussen mijn nieuwe positie op het werk en met mijn grindachtige bergoprit een vrachtwagen nodig had. Ik zou ook een HT-ploeg plaatsen, want als onze belangrijkste ploegwagen uitvalt, heb ik een back-up nodig. Dus bij mijn zoektocht kwam deze schoonheid tevoorschijn.
2014 Silverado LTZ - Blue Topaz Metallic
52K mijl
SnowDogg VMD75 V-Ploeg setup
Schone Carfax-geschiedenis en ik kon terugvinden wanneer de ploeg vorig jaar is geplaatst. De vrachtwagen was oorspronkelijk een lease, daarna gekocht en minder dan 2 jaar gebruikt voordat hij werd ingeruild voor iets groters. Daar kon ik hem ophalen.
Toekomstige plannen zijn vrij eenvoudig (voorlopig), maar ik ben van plan hem redelijk standaard te houden - de verlichting upgraden, tint, Amp Research Power Steps en nog wat andere dingen hier en daar.
2014 Silverado LTZ - Blue Topaz Metallic
52K mijl
SnowDogg VMD75 V-Ploeg setup
Schone Carfax-geschiedenis en ik kon terugvinden wanneer de ploeg vorig jaar is geplaatst. De vrachtwagen was oorspronkelijk een lease, daarna gekocht en minder dan 2 jaar gebruikt voordat hij werd ingeruild voor iets groters. Daar kon ik hem ophalen.
Toekomstige plannen zijn vrij eenvoudig (voorlopig), maar ik ben van plan hem redelijk standaard te houden - de verlichting upgraden, tint, Amp Research Power Steps en nog wat andere dingen hier en daar.