Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
Status
Not open for further replies.

Storten

20K views 78 replies 28 participants last post by  LongBoxRich  
#1 ·
Ik heb een standaard uitlaat en ik haat het om hem direct achter mijn band te zien. Ik wil hem direct achter de achteras dumpen, maar ik hoor dat je bij misschien ideale snelheden last kunt krijgen van uitlaatgassen, correct? Ik zie veel mensen het doen. Ik vraag me gewoon af of het zo'n groot probleem is, want ik haat het uiterlijk, maar ik wil niet doodgaan om zoiets kleins, lol. Het is een 03 5.3 reg cab als dat iets uitmaakt.

#6 ·
Het zal een beetje luider worden bij het dumpen, omdat het onder de vrachtwagen resoneert en van alles onder de vrachtwagen afketst. Het zal niet veel luider zijn, maar het zal luider zijn. En wat betreft dampen, dat is alleen een probleem in auto's en SUV's, onder de laadbak zijn de dampen geen probleem. Onder de cabine kan je een probleem hebben, maar dat is te ver naar voren om te dumpen.

Save
#13 ·
Merkbaar verschil, Hmm, nu zet je me aan het denken, LOL. Ik haat dat ding dat daar hangt. Ik wil het echt horen met de Borla erop, ik neig er echt naar om er een te nemen, dat kan de doorslag geven. Jullie zijn niet goed voor mijn mod-bug..

Save
#16 ·
De mijne is onder de cabine gedumpt... helemaal aan de achterkant... nooit problemen gehad met uitlaatgassen... ik zal proberen een foto voor je te maken.

Save
#17 ·
Nou, een van de twee pakketten is vandaag binnengekomen, dus waarom die niet erop zetten!! Hopelijk krijg ik de uitlaat morgen of vrijdag :D
Het werd een beetje donker voor een foto na het lassen, maar ik zal jullie dit weekend updaten met die en met de uitlaat :D

Attachments

#25 ·
Dus jullie hebben die pistool op mijn hoofd gezet en me het laten doen. Daar kwam de reciprozaag! Nee om op een gegeven moment een fooi te krijgen. Maar hoe dan ook, die stomme pijp is weg...

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.