Nou, ik heb de andere dag mijn SMD-LED's gekregen en ben begonnen met het omzetten van mijn testcluster naar rood. Ik wilde ook zien hoe wit eruit zou zien. Omdat ik een grote Pontiac-fan ben, vond ik de rode/oranje achtergrondverlichting die Pontiac in zoveel van hun auto's de afgelopen 30 jaar heeft gebruikt, erg mooi. De reden dat Pontiac deze kleur koos, was omdat ze een ex-militair piloot als een van hun ingenieurs hadden en hij verklaarde dat rode achtergrondverlichting is wat ze in vliegtuigen gebruikten, omdat het je nachtzicht niet beïnvloedt zoals andere kleuren dat doen. Hij ontwierp ook het eerste head-up display voor gebruik in privévoertuigen, dat werd getoond in de nieuwe 1989 Pontiac Turbo Grand Prix. Ik geef niet echt om de fabrieksblauwe/groene achtergrondverlichting en zoals ik al zei, ben ik langzaam alle achtergrondverlichting van mijn vrachtwagens aan het omzetten naar rood. Wat ik hier heb gedaan, is een testcluster die ik heb gekocht, omzetten naar rode en witte achtergrondverlichting om te zien hoe het eruit zou zien. Mijn oude Pontiac G8 had witte achtergrondverlichting voor de cijfers in het cluster en ik wilde zien hoe dat eruitzag in dit cluster. De resultaten worden getoond in de onderstaande afbeeldingen. Hoewel ik hoogstwaarschijnlijk voor rood zal gaan, wilde ik een poll plaatsen en zien wat de SS.com-populatie denkt. Hoe dan ook, naar de foto's:
Originele clusterkleur:
Geconverteerde clusterkleuren:
Close-up van originele SMD-LED's:
Verwijderen van een van de originele SMD-LED's:
Originele SMD-LED verwijderd, je kunt de soldeer "pads" op de printplaat zien:
Vervangende rode SMD-LED gesoldeerd op de printplaat:
Testen van de geïnstalleerde SMD rode LED-installatie voor kleine meter:
Testen van de geïnstalleerde SMD rode LED-installatie voor grote meter:
Close-up van rood geconverteerde meters:
Close-up van wit geconverteerde meters:
Dus laat me in de poll weten welke kleur je wilt dat deze cluster-achtergrondverlichtingsconversie heeft. Ik zal hoogstwaarschijnlijk eerst rood proberen en dan misschien later wit.
Xenawise
Originele clusterkleur:
Geconverteerde clusterkleuren:
Close-up van originele SMD-LED's:
Verwijderen van een van de originele SMD-LED's:
Originele SMD-LED verwijderd, je kunt de soldeer "pads" op de printplaat zien:
Vervangende rode SMD-LED gesoldeerd op de printplaat:
Testen van de geïnstalleerde SMD rode LED-installatie voor kleine meter:
Testen van de geïnstalleerde SMD rode LED-installatie voor grote meter:
Close-up van rood geconverteerde meters:
Close-up van wit geconverteerde meters:
Dus laat me in de poll weten welke kleur je wilt dat deze cluster-achtergrondverlichtingsconversie heeft. Ik zal hoogstwaarschijnlijk eerst rood proberen en dan misschien later wit.
Xenawise