Welnu, hier is het. De eerste gedocumenteerde foto's van K2xx-trekkerspiegels op een GMT800-truck. Ze zijn elektrisch, verwarmd, hebben richtingaanwijzers en achteruitrijlichten.
Je verdient al die complimenten man, de spiegels waren een kleine touch maar ze zien er geweldig uit! Heel erg bedankt voor de informatie, het lijkt erop dat ik op zoek ga naar nieuwe spiegels, met mijn extra lengte zou een achteruitrijlicht van de spiegel naar beneden me helpen om me op parkeerplaatsen uit te lijnen, vooral als de parkeerplaats nat is en de lijnen moeilijk te zien zijn.19trax95 said:Dank je wel haha. Niet om op te scheppen, maar ik krijg vaak zulke opmerkingen. Ik denk dat het gewoon een schone en niet overdreven bewerkte truck is. Ik houd hem vlekkeloos (of probeer het), dus dat helpt.
Deze specifieke spiegels hadden een stekker voor de stroom en de verwarming die direct in de bestaande stekker op mijn truck paste. Geen werk nodig voor dat deel.
Voor de signalen en achteruitrijlichten moest ik echter één aarde en twee stroomdraden (per kant) trekken. Dus nog steeds niet slecht.
Maar ik geloof dat voor de 03-07 trucks ze worden geleverd met een stekker voor de richtingaanwijzers, dus die zijn ook plug-and-play. Dus je hoeft alleen de achteruitrijlichten te bedraden.