Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
21 - 39 of 71 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik heb net even snel gezocht en het lijkt erop dat alles met richtingaanwijzers ook elektrisch verstelbaar en verwarmd is.

Ik vraag me af hoe moeilijk het zou zijn om uw vrachtwagen om te bouwen naar elektrisch verstelbare spiegels.

Discussion starter · #24 ·
Ik heb vandaag de achteruitrijlichten aangesloten. Ze zijn niet zo helder als ik had gewild, maar in een volledig donkere omgeving zouden ze misschien een beetje kunnen helpen.

Attachments

Discussion starter · #30 ·
Ze zijn solide. De bestuurderskant is als een rots. Geen trillingen. De passagierskant heeft een zeer lichte trilling op ruwe wegen of boven de 70 mph. Maar niet genoeg om het zicht te schaden.

Discussion starter · #32 ·
Het was eenvoudig toen ik de draden eenmaal had gevonden. Het moeilijkste was om de draden door de rubberen afdichting op de deur te krijgen.

Ik ben dol op je vroege NBS, ik wilde dat even kwijt.

Ik heb een LT, passen deze in de aansluiting van de OEM-spiegels? Ik heb nu wat low-feature trekhaakspiegels, maar deze zijn erg verleidelijk voor me.

Discussion starter · #34 ·
Maar ik geloof dat voor de 03-07 trucks ze worden geleverd met een stekker voor de richtingaanwijzers, dus die zijn ook plug and play. Dus alles wat je hoeft te bedraden zijn de achteruitrijlichten.

19trax95 said:
Dank je wel haha. Niet om op te scheppen, maar ik krijg vaak zulke opmerkingen. Ik denk dat het gewoon een schone en niet overdreven bewerkte truck is. Ik houd hem vlekkeloos (of probeer het), dus dat helpt.

Deze specifieke spiegels hadden een stekker voor de stroom en de verwarming die direct in de bestaande stekker op mijn truck paste. Geen werk nodig voor dat deel.

Voor de signalen en achteruitrijlichten moest ik echter één aarde en twee stroomdraden (per kant) trekken. Dus nog steeds niet slecht.

Maar ik geloof dat voor de 03-07 trucks ze worden geleverd met een stekker voor de richtingaanwijzers, dus die zijn ook plug-and-play. Dus je hoeft alleen de achteruitrijlichten te bedraden.
Je verdient al die complimenten man, de spiegels waren een kleine touch maar ze zien er geweldig uit! Heel erg bedankt voor de informatie, het lijkt erop dat ik op zoek ga naar nieuwe spiegels, met mijn extra lengte zou een achteruitrijlicht van de spiegel naar beneden me helpen om me op parkeerplaatsen uit te lijnen, vooral als de parkeerplaats nat is en de lijnen moeilijk te zien zijn.

Discussion starter · #36 ·
Ik zal zeggen dat de achteruitrijlichten niet erg helder zijn. Ik veronderstel dat het in zeer donkere gebieden zou helpen.

De grootste hulp voor mij is het extra glas aan de onderkant. Ik kantel die een beetje naar beneden om mijn achterwielen te zien. Het maakt parkeren een stuk makkelijker in vergelijking met standaard spiegels waarbij ik in feite mijn hoofd bij de A-stijl zou moeten duwen om te zien haha

Ik heb de mijne vandaag ontvangen en kan niet wachten om ze aan te trekken. Zat er bij de jouwe een extra stekker die je zelf moet aansluiten en aarden?

Discussion starter · #38 ·
Ja, ik had er twee stekkers op zitten. De zwarte stak in de bestaande vrachtwagenkabelboom. De witte werd geleverd met een 3-draads draad en moest worden bedraad.

De zwarte is aarde
De blauwe is richtingaanwijzer
De witte zijn de achteruitrijlichten

Discussion starter · #39 ·
Het enige wat ik hoefde te doen was de stroomdraad naar de oranje lichten doorknippen en er een nieuwe draad aan solderen. De aarde werd behouden van de hoofdkabelboom. Toen heb ik de nieuwe draad gewoon door de spiegelarmen en in de deur geleid en vervolgens aangesloten op de verlichtingsdraad voor de raamschakelaars. Dus wanneer de koplampen of parkeerlichten aan zijn, zijn de oranje lichten vooraan ook aan, net als bij de echte. Ze knipperen ook als ik hem ontgrendel.

Attachments

21 - 39 of 71 Posts