Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner

Who posted the best pic of their truck?

SilveradoSierra van de Maand, sept '25!

1 reading
2.8K views 29 replies 16 participants last post by  bk2life  
#1 ·
Image

SilveradoSierra van de Maand voor september ‘25!

Waar is de zomer gebleven?!

We hebben allemaal foto's van onze trucks gemaakt. Welke is jouw favoriete foto van jouw truck?

Laat het zien!

Inzendingen lopen tot 26 september met stemming tot het einde van de maand.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wedstrijdregels… lees de regels aub, want ze kunnen gewijzigd zijn.
  • Je bent beperkt tot één inzending met maximaal twee foto's per lid, per maand. Zodra je je twee foto's hebt ingezonden, zijn geen vervangingen, revisies of toevoegingen toegestaan zonder goedkeuring van de beheerder.
  • De winnaar mag gedurende twee (2) maanden niet deelnemen aan de eindstemming voor een volgende SSotM-competitie (je mag meespelen en je truck laten zien, maar je mag gedurende twee maanden niet opnieuw winnen).
  • Kleine correcties aan afbeeldingen om cameraverschillen te compenseren zijn toegestaan, maar foto's die tekenen vertonen van overmatige nabewerking, lichteffecten, kleursaturatie of Photoshop-werk kunnen worden verwijderd. Bijsnijden om je truck te laten zien is toegestaan.
  • Deze maandelijkse wedstrijd is strikt beperkt tot het tonen van Silverado- en Sierra-pickups (en oudere C/K GM-trucks). Geen andere voertuigen mogen deelnemen.
  • Inzendingen zijn toegestaan tijdens de eerste drie (3+) weken van elke maand, waarna de inzendingen in een poll worden geplaatst voor de eindstemming om de winnaar van die maand te bepalen. De poll is geopend tot het einde van de maand wanneer de winnaar wordt aangekondigd. (Alle data zijn voorlopig, aangezien we allemaal vrijwilligers zijn en ook banen, gezinnen en andere verantwoordelijkheden hebben, en soms lopen dingen niet altijd zoals gepland.)
  • Reageer alsjeblieft niet op de inzendingen van andere leden. Je mag alleen een reactie op je eigen inzending opnemen. Extra opmerkingen worden verwijderd om de wedstrijd op koers te houden. Als je een probleem hebt met een inzending, opmerkingen of foto's, neem dan gerust contact op met een moderator of maak een melding.
  • Als het moderatieteam enige indicatie van manipulatie van de stemresultaten vaststelt om de winnaar te bepalen, kunnen deelnemers die verdacht worden van het manipuleren van de resultaten voor 30 dagen van de website worden verbannen en voor de huidige maand + de volgende 12 maanden worden uitgesloten van deelname aan SSOTM.
  • We willen voor elke inzending NIEUWE foto's zien. Inzendingen die bestaan uit eerder ingezonden foto's kunnen worden verwijderd.
  • Stafleden kiezen elke maand het thema 'SilveradoSierra van de Maand'. We staan altijd open voor suggesties en moedigen deze aan. WIJ HEBBEN SUGGESTIES NODIG, GRAAG!!
  • Moderators behouden zich het recht voor om inzendingen te verwijderen waarvan de foto's niet voldoen aan het opgegeven thema van de maand, of om andere redenen zoals slechte beeldkwaliteit of ongepaste afbeeldingen, enz.
  • In geval van een gelijkspel, houden we een beslissende stemming om de winnaar te bepalen.

• Een paar fototips:
  • A) Dien twee foto's in. Verschillende hoeken zijn geweldig.
    B) Maak bij het maken van je foto's meerdere opnamen van elke hoek. Je zult misschien merken dat sommige opnamen beter zijn gelukt dan andere. Plaats de beste twee opnamen.
  • C) Toon je hele truck, van bumper tot bumper. Ongeacht het thema, het gaat erom je Silverado of Sierra te laten zien.
    D) Blijf trouw aan het thema. Leg indien nodig uit waarom je denkt dat de foto's aan het thema voldoen.

• VEEL SUCCES!

#4 ·
Ik ben deze week met pensioen gegaan bij het Amerikaanse leger.
2003-2025
Ik pakte spullen in en ging naar het noorden om weg te komen uit de grote stad.
Vader Natuur is een van de weinigen waar ik nog steeds van hou.
Ik verloor mijn moeder, mijn broer, mijn 2 honden, mijn beste vriend en in 2022 kreeg ik een Dear John-brief terwijl ik in Irak was..
Sommige dagen kost het me al mijn kracht om door te gaan.
Ik heb speelgoed, zoals mijn 2014 Silverado die hier op de US Highway 89A net ten zuiden van Flagstaff staat.
Mijn speelgoed helpt me gelukkig te houden.
Image

Image

#5 ·
Ik ben deze week met pensioen gegaan bij het Amerikaanse leger. 2003-2025 Ik heb spullen ingepakt en ben naar het noorden gegaan om uit de grote stad te komen. Moeder Natuur is een van de weinigen waar ik nog steeds van hou. Ik heb mijn moeder, mijn broer, mijn 2 honden, mijn beste vriend verloren en in 2022 een Dear John-brief gekregen terwijl ik in Irak was... Sommige dagen kost het me al mijn kracht om door te gaan. Ik heb speelgoed, zoals mijn Silverado uit 2014, die hier op de US Highway 89A net ten zuiden van Flagstaff staat afgebeeld. Mijn speelgoed helpt me gelukkig te houden. View attachment 995599 View attachment 995598
Ik kan me er zeker in vinden dat speelgoed me helpt gelukkig te houden in de zwaarste tijden.

#7 ·
Gefeliciteerd met je pensioen @bk2life , het is geweldig om betaald te krijgen voor niets doen ;)

Sorry om te horen van de slechte dingen, maar ik dacht dat ik je hier gelukkig hield, meneer...

• Love
Reactions: swathdiver
#8 ·
Het is geweldig om betaald te krijgen voor niets doen, hè?
Nou, ik zat bij de reserves, dus met pensioen gaan is niet hetzelfde als actief dienen. Hoewel al mijn tijd in actieve dienst mijn wachttijd verkort, heb ik nog 10 jaar voordat ik een pensioen zie. Dus, BS, ik weet het.

#9 ·
Wow, een zware periode voor jou, zeker weten. Houd vol. Geniet van het buitenleven. Gefeliciteerd met je pensioen en bedankt voor je offers voor dit land.

#10 ·
Dank u voor uw dienst, en dank u voor mijn vrijheid. Het spijt me te horen dat u zoveel heeft opgeofferd tijdens uw diensttijd voor dit land.
Ik lurk hier meestal, vooral om dingen te leren, maar ik moest hier toch iets op typen.
Mijn overleden vader was een veteraan uit de Tweede Wereldoorlog van de Slag om de Ardennen, 285e Geniebataljon. Mijn stiefzoon en zijn vrouw zijn actief in de USAF, en mijn andere stiefzoon is gepensioneerd van de USAF.
Ik rijd mee met de PGR, dus nogmaals bedankt. 🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Geniet van uw truck!

#12 ·
Helaas kan iedereen die niet op @bk2life stemt, nu worden bestempeld als een smerige communist...

#16 ·
Nog een prachtige zonsondergang, terwijl de lichten doven,
Silverado LT, cruisend naar huis vanuit de stad.

De zomer vervaagt snel als de herfstlucht arriveert,
Dagen worden korter, en de duisternis zal gedijen.

Als de dagen tot rust komen, doen de vrachtwagens die we doorstaan dat ook.
Houd ervan of laat ze staan, zeker een deel van ons leven.

Silverado LT, je bent een geweldige vriend geweest,
Herinneringen helaas, zij het mislukkingen de trend.

Schijn verder! Schijn verder! Silverado LT,
Veel dagen genoten, met alleen jou en mij.

Image

Image