Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner

Echte plug-and-play led-koplampen voor Cateye

6.6K views 6 replies 3 participants last post by  Cavemaster  
#1 ·
Het is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ik heb hulp nodig bij het vinden van een goede ventilatorloze LED-conversiekit voor mijn 06. Omdat er geen ruimte is achter de koplampbehuizing en ik mijn radiatorsteun niet wil knippen voor een normale LED, heb ik LED's met de mesh-achterkant nodig. Waardeer het

#4 ·
HID's zijn ook een goede optie. Zorg er wel voor dat je de behuizingen aanpast. Ik heb ze in '03 gebruikt met de fabriekshuisvesting, redelijk goede output.

Ik weet het niet zeker, maar ik weet dat in de nieuwe behuizingen met het bolvormige ding (ik kan de naam niet herinneren), HID's eigenlijk een betere output hebben dan LED.

#6 ·
Probeer dan Sylvania Silverstar Ultras, ze hebben geen ventilator, maar ik denk dat ze echt halogeen zijn. Ze zouden echter een wit licht moeten geven, hoewel de grootlichten te wensen overlaten, maar alle andere lampen die ik heb gebruikt, waren van goede kwaliteit. Sylvania heeft deze andere lamp die van kleur kan veranderen, maar het is een LED, ik heb hem nog nooit gebruikt, maar het ziet ernaar uit dat hij prima is. Ga gewoon naar de lampzoeker van Sylvania.

Hoe kun je echter geen ruimte hebben voor die superbrightleds-lamp?