Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner

02 Verwijdering van de kapstok, wat is de truc??

14K views 6 replies 4 participants last post by  adriver  
#1 ·
Ik heb wat LED-lampen toegevoegd aan het laadruimtelicht, en man, wat zijn ze fel, maar ik wil er zeker van zijn dat ik geen lekkage heb van het derde licht voordat ik in de regen terechtkom. De zonnekleppen, pilaren, handgreep, dakconsole en binnenverlichting waren eenvoudig, maar ik kan de truc met de kledinghangers niet vinden. Ik heb het forum doorzocht en zelfs YouTube doorzocht (dat een video heeft voor Tahoe, Yukon, Suburban), maar het lijkt een andere stijl te zijn. Ik DENK dat deze alleen op de 99-02 Silverado & Sierra zitten. Moet ik ze er echt uit trekken? Of splitsen ze bij de naad en trekken ze eruit zoals de handgreep?

#5 ·
ferraiolo1 said:
Jongen, dat wordt irritant als je je hemelbekleding elke keer wilt verwijderen als je een 3e remlichtlampje vervangt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb het nog nooit vervangen, en het heeft duidelijk de afdichting losgemaakt, dat klinkt alsof het nog nooit is vervangen. Ik heb net de hemelbekleding gedaan zonder te weten hoe of wat ik in ongeveer 20 minuten moest doen (behalve de jashaak). Zou het nu waarschijnlijk in minder dan 5 minuten kunnen doen.