Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner

Aftermarket radio-upgrade voor 2011 Silverado

44K views 12 replies 8 participants last post by  steelgreenz71  
#1 ·
Ik wil de head unit in mijn 2011 Silverado upgraden, niet voor het geluid maar voor modernere functies. Ik wil hem vervangen door iets dat Apple CarPlay, Sirius XM (wat mijn originele unit al heeft) ondersteunt en mijn stuurwielbediening behoudt. De truck is een LT-model zonder Bose. Heeft iemand suggesties voor iets dat bewezen werkt? Mijn truck is in nieuwstaat met slechts 22.000 mijl, dus ik wil hem liever wat modernere functies geven dan iets nieuws kopen.

Attachments

#2 ·
Er zijn een paar opties. U kunt bijvoorbeeld kijken op crutchfield.com of adcmobile.com, om er maar een paar te noemen.

#3 ·
Bedankt voor de suggesties. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar ADC Mobil, omdat hun producten er meer OEM uitzien dan wat ik op Crutchfield zag. Ik sta nog steeds open voor andere suggesties als iemand anders iets weet dat bewezen werkt.

#4 ·
Bekijk de Stinger Heigh10. Het heeft carplay, je kunt je telefoon spiegelen naar het scherm. Ze hebben er een in mijn vrachtwagen geplaatst als demo-installatie en ik ben er erg blij mee. Je moet ook een adapter-integratieharnas aanschaffen om stuurwielbediening, onstar, etc... allemaal te laten werken. Dit verving de Alpine Restyle X009 Gm2 kit. Er zijn installatievideo's op Google en YouTube die de unit laten zien.

Attachments

#5 ·
Uiteindelijk heb ik een Dynavin GM2007 Pro besteld bij ADC mobile. Ook hun OEM-stijl achteruitrijcamera besteld. Op deze manier heb ik een OEM-look met alles. Niet de goedkoopste optie, maar veel beter dan een nieuwe auto. Besteld op vrijdag en volgens de tracking zou het er morgen moeten zijn. Ik heb de auto al uit elkaar gehaald, dus ik ben klaar om te installeren.

#6 ·
Goede keuze, ik heb met Walt gewerkt toen ik mijn 2011 had. Na installatie ziet het er net zo uit als af fabriek, wat ik prettig vind.

Leuk uitziende vrachtwagen met lage kilometerstand!

#7 ·
^^^Toby, bedankt voor het compliment over mijn truck. Ik heb je Duramax-bouwthread hier gezien en bewonder ook je truck.

Ik heb vanavond de Dynavin GM 2007 Pro geïnstalleerd en alles werkt net als OEM. Het gaf ook een zeer merkbare boost in de audiokwaliteit, ondanks het behoud van de originele luidsprekers. Apple CarPlay is ook zeer goed geïntegreerd. Ik heb momenteel problemen met het ontvangen van een GPS-signaal voor Navi, maar ik heb contact opgenomen met Walt en ik weet zeker dat we het zullen oplossen.

#9 ·
Ik heb het niet gekocht op basis van de prijs. Ik heb het gekocht voor de fabriekslook, wat voor mij belangrijk is, en deze unit behoudt alle OEM-functies zonder extra adapters. De achteruitrijcamera leest ook de OEM Canbus-ingangen voor de stuurhoek om de OEM-stijl "buigende lijnen" te geven. Ook alle OEM-waarschuwingsgeluiden en stuurwielbediening worden behouden zonder extra adapters. Ik ben er volledig van op de hoogte dat dit niet de goedkoopste optie is, maar ik ging niet voor goedkoop.

#10 ·
Dat is een goede keuze. Ik hou ook van de OEM-look. Ik koos voor een Eonon-unit (toen ze er nog een aanboden die er OEM uitzag) omdat ik geen XM-radio nodig had, maar wel de bedieningselementen op het stuur behield en kreeg waar ik voornamelijk naar op zoek was, namelijk het scherm voor de achteruitrijcamera.

#12 ·
@steelgreenz71 Werkt dit product nog steeds voor u? Mijn aux-ingang is gestopt met werken en ik denk dat ik me op dit punt net zo goed kan upgraden.

Het plug-and-play-aspect is erg aantrekkelijk. Natuurlijk zou ik een Alpine of Pioneer kunnen krijgen, maar tegen de tijd dat ik alle adapters kocht die nodig waren om de fabrieksbediening, -geluiden en xm te behouden, zou het net zoveel kosten.

Een bijgewerkte beoordeling zou geweldig zijn.

#13 ·
Voor mij werkt het prima. Ik gebruik mijn vrachtwagen echter niet dagelijks, dus ik heb er niet veel aan. Het enige dat me irriteert, is dat hij altijd op AM begint, ongeacht op welke radioband je hem uitzet. Er zijn misschien betere opties, maar het is fijn dat het plug-and-play is en alle fabrieksfuncties behoudt zonder adapters.