06 Z71 met 175K. Geen idee welke schokdempers er nu op zitten, maar ze zijn origineel en zwart. Geen speciale rijhoogte- of stevigheidssystemen, alleen 4 gewone schokdempers en geen knoppen op het dashboard. Ze moeten beslist vervangen worden. Ik ben niet van plan om binnenkort (of ooit nog) rotsen te beklimmen in Moab of een aanhanger met D8's te trekken, ik moet gewoon de 4 banden stevig op de weg houden en deze barrel racer naar 250k duwen. De enige keer (nu) dat ik 4WD gebruik, is als mijn oprit bedekt is met sneeuw (maximaal twee keer per jaar). Als ik naar alle auto-onderdelenwinkels kijk, zijn er 3.982 keuzes. Ik zoek gewoon een budgetvriendelijke vervanging die mijn trekhaak niet over de grond laat slepen. Aanbevelingen? Bilstein en Rancho lijken een beetje prijzig, en ik heb geen performance schokdempers nodig voor 80$/wiel. Dit kwam ter sprake toen ik hem bracht voor een 4-wiel uitlijning en balanceren/roteren, de garage zei dat ze de uitlijning "te goeder trouw" niet konden uitvoeren omdat de schokdempers zo slecht zijn. AC Delco lijkt ook een beetje prijzig.