Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
Status
Not open for further replies.

Dim LED-laadbakverlichting

7.6K views 18 replies 6 participants last post by  esox07  
#1 ·
Een paar maanden geleden kocht ik wat LED's voor mijn laadruimtelichten voor de laadbak, omdat ik wat LED's onder de rail had bedraad. Het probleem is dat ze erg zwak zijn, ik zou mijn telefoon op het dak kunnen gebruiken voor een helderder licht. Wat heb ik nodig om het helderder te maken? Ik ben er vrij zeker van dat ze PnP zouden moeten zijn, maar alleen omdat ze werken, wil nog niet zeggen dat ze correct werken.

Save
#5 ·
Ik had ze bedraad aan de laadlichtaansluitingen zelf, maar toen ik de LED's erin deed, heb ik ze losgekoppeld omdat ik van plan was de draad voor de lichten zelf opnieuw te doen.

Save
#7 ·
Het enige waar ik aan kan denken is dat de bedrails stroom stelen, maar als je ze eruit haalt, zijn het misschien defecte LED's.

Je zou ze kunnen aansluiten op de acc-aanhangwagenstroom en dan een relais gebruiken om een ​​twee-schakelaar-opstelling te creëren. Waar je een schakelaar aan de achterkant van het bed hebt, zoals ik deed, en je zou de laadverlichting ook kunnen gebruiken om ze in te schakelen. Ik heb dat net bedacht, het zou echt cool zijn.

#8 ·
Die zijn een stuk helderder dan die van mij, ik heb een enkele strip aan elke kant gedaan en ben nu jaloers.

Hoe bevalt de gele top je? De prijs waard? Het staat niet echt vermeld als een directe vervanging voor mijn truck, gemakkelijke conversie?

#10 ·
Ik heb altijd gele tops gebruikt voor audio-apps. Ik vind het fijn dat ik ze hard kan laten draaien en ze dan in minder dan een uur kan opladen met een 100 ampère lader. De prijs waard, JA. Deze truck heeft er maar twee onder de motorkap. Mijn laatste 4 voertuigen hadden er drie of meer. Ik heb liever meer vermogen dan te weinig. De d34/78 met zowel boven- als zijmontage werkt prima.

Elke strip geeft ongeveer 300 lm per meter en er zijn er 8, 4 achter en 4 in de buurt en voor de gereedschapskist.

Probeer eens naar Led Supply te kijken, bel ze, ze hebben me geholpen met de verlichting van mijn aanhangwagen en mijn 4000 lm achteruitrijlichten. 2000 lm per kant.

Attachments

#11 ·
Ik heb LED's onder mijn motorkap geïnstalleerd, hebben jullie die gezien? Ze worden geschakeld via de ontgrendeling van de motorkap die wordt meegeleverd met het kant-en-klare pakket voor afstandsbediening via een relais. Het enige wat ik hoef te doen is mijn motorkap openen en ik heb een hoop licht.

#13 ·
Ze zullen niets anders doen dan helpen. Ik heb net mijn achterlichtrevisie voltooid en ik kan niet gelukkiger zijn. Het patroon is meer gefocust en helderder. Ik zal de build posten zodra ik alle foto's die ik heb gemaakt naar mijn pc heb geüpload. De lichten helpen bij het achteruitrijden in het bos of als je 5% tent hebt zoals ik.

#14 ·
Pipelayer said:
Ze zullen niets anders doen dan helpen. Ik heb net mijn achteruitrijlicht-revamp voltooid en ik kan niet gelukkiger zijn. Het patroon is meer gefocust en helderder. Ik zal de build plaatsen zodra ik alle foto's die ik heb gemaakt, heb geüpload naar mijn pc. De lichten zullen helpen bij het achteruitrijden in het bos of als je 5% tent hebt zoals ik.
Ja, ik heb donkere tint op de achterruiten. Ik heb LED's in mijn kentekenplaat geïnstalleerd en 's nachts vervormen ze de achteruitrijcamera enigszins omdat ze zo helder zijn.

#15 ·
De slechte afbeelding die je krijgt, komt van de led-lampen die terug naar de camera schijnen/reflecteren. Dit verstoort de focus en de automatische lichtaanpassingsfunctie. Als het donker wordt, zal ik een foto maken van het beeld van mijn camera's, zodat je kunt zien dat er geen probleem is met de aanpassing die ik heb gedaan en de effectiviteit van de camera.

#17 ·
Pipelayer said:
Ik heb altijd gele tops gebruikt voor audio-apps. Ik vind het fijn dat ik ze hard kan laten draaien en ze dan in minder dan een uur kan opladen met een 100 ampère lader. De prijs waard, JA. Deze truck heeft er maar twee onder de motorkap. Mijn laatste 4 voertuigen hadden er drie of meer. Ik heb liever meer vermogen dan te weinig. De d34/78 met zowel boven- als zijmontage werkt prima.

Elke strip produceert ongeveer 300 lm per meter en er zijn er 8, 4 achterin en 4 in de buurt en voor de gereedschapskist.

Probeer eens naar Led Supply te kijken, bel ze eens, ze hebben me geholpen met mijn aanhangwagenverlichting en mijn 4000lm achteruitrijlichten. 2000 lm per kant.
Wat heb je daar voor achteruitrijlichten in zitten?? Ik heb LED supply gecontroleerd maar kon geen automobieltoepassingen vinden. Ik heb er nu een paar PIAA-lampen in zitten die wel oké zijn, maar lang niet zo fel als dat, en met rondom getint glas wil ik graag de felste achteruitrijlampen die ik kan vinden.

Heb je foto's van de laadruimtelampen die je hebt geplaatst?

Save
#18 ·
djlove said:
Ik heb LED's onder mijn motorkap geïnstalleerd, hebben jullie die gezien? Ze worden geschakeld via de motorkap open vergrendeling die wordt geleverd met het remote start ready pakket via een relais. Het enige wat ik hoef te doen is mijn motorkap openen en ik heb een hoop licht.
djlove: Ik ben blij dat ze voor je werken. Ik heb ze ook geïnstalleerd met behulp van de motorkap open schakelaar volgens de tutorial die op dit forum is geplaatst. Maar na een paar dagen heeft het mijn BCM gefrituurd. Het gebeurde niet meteen, maar een paar dagen later. Ik dacht niet dat het dat was en uiteindelijk heb ik de BCM laten vervangen. Alles was een paar dagen goed, toen bam, weer een gefrituurde BCM. Ik denk dat het iets te maken heeft met het relais op de motorkap open schakelaar. Anderen hebben hetzelfde probleem ervaren na het volgen van die tutorial. Ik vond de lampen erg leuk en was zo pissig dat ik ze er helemaal uit heb getrokken. Maar ik denk erover om ze opnieuw te doen, maar in plaats van een relais op de motorkap open schakelaar, zal ik ze gewoon gezekerd op de batterij aansluiten via een contactschakelaar met de motorkap of misschien een simpele tuimelschakelaar. Hier is een thread over het probleem en het weerspiegelt wat mij is overkomen. Dringende BCM-vraag

Save
#19 ·
cmagnon said:
Ik denk dat ik mijn achteruitrijlichten ga upgraden. Ik heb een achteruitrijcamera en vraag me af of die felle lichten je zicht helpen of schaden?
Voor een snelle, gemakkelijke, goedkope en effectieve oplossing voor achteruitrijverlichting, bekijk dit eens. Het projecteert licht recht naar achteren, dus het stoort de achteruitrijcamera niet, maar het verlicht de boel daarachter wel voor je. http://www.amazon.com/Blazer-C8020-Trai ... ckup+light
Image
Image
Image

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.