Bedankt, zeer nuttig, want ik had de pdf van de raamsticker en de bekeken code: SALES MODEL CODE TC10543 voor gebruik op de Amazon voertuigspecificatie. Dit is een post-refresh 2022 GMC Sierra en alles is moeilijk uit te zoeken. De slotenmaker zei dat het 2023 software gebruikt en drie extra trips door de stad naar verschillende dealers waren nodig om een sleutelhanger te krijgen voor de zeer hoge kosten van $315. Ik probeer nog steeds uit te zoeken waarom de adaptieve cruisecontrol niet werkt, de sticker zegt dat alleen "FOLLOWING DISTANCE INDICATOR" is uitgerust, wat blijkbaar "je bent de pineut door de tekorten aan onderdelen door de pandemie" betekent, hoewel alle dashboardindicaties en bedieningsknoppen aanwezig zijn. Dit is mijn tweede late model truck die ik in 2023 heb gekocht en ik ben beide keren verrast door de weggelaten opties. Je hebt in principe een lijst met je eisen nodig om te controleren tegen de sticker en stel dan vragen om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, de pakketten zijn overal bij alle fabrikanten.