Denk erover om over te stappen op bfg ko2
Dat is wat ik mijn 285/65/18 Toyo OC ATII E banden op rijd.19trax95 said:Ik rijd mijn toyo open country at2 load range E op 41psi voor en achter. Ze rijden prima en, nog belangrijker, slijten vlak af.
Je rijdt altijd met dezelfde psi, ongeacht de temperatuur. Controleer uw banden als ze koud zijn. Denk eraan dat het nu kouder wordt en een goede vuistregel is dat de luchtdruk in een band doorgaans met 1-2 pond daalt voor elke 10 graden temperatuurverandering. Als de temperatuur stijgt, stijgt ook de luchtdruk in uw banden.TheMightyWhitey said:Dat gekoppelde artikel zei hier echter niets over: Rijdt u dezelfde koude psi; zeg 35PSI, bij 0*F en bij 90*F????
Dus je zegt dat ik veel meer dan 18 mpg gecombineerd zou moeten zien met 33" MT-banden? Ik zag 20 mpg gecombineerd met de fabrieks-Goodyears. Tussen de MT-band die zowel groter is (wat de mpg-nauwkeurigheid negatief beïnvloedt) als aanzienlijk zwaarder, kan ik me niet voorstellen dat ik een significante boost zou krijgen met +20 psi... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk ProJacoby said:50psi rondom. Jullie die 30-40psi in je LT-banden rijden, verpesten je benzineverbruik
Domme vraag.. natuurlijk is het belangrijk!TheMightyWhitey said:Ook; is het belangrijk om zomerlucht te vervangen door winterlucht in de banden???? :?
Dus moet ik een hogere druk dan 32 in mijn 295/55 Ridge grapplers gebruiken?ferraiolo1 said:40-45 altijd. Ongeacht de belasting. Ze houden niet van lagere druk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk