Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
Status
Not open for further replies.

Włączam napęd 4x4 w moim Silverado LT z 2012 roku.

9.6K views 40 replies 11 participants last post by  PBJ72  
#1 ·
Niedawno kupiłem Certyfikowanego Silverado LT 4x4 z 2012 roku miesiąc temu od dealera. Ma on około 57 tysięcy mil przebiegu. Jestem nowy w prowadzeniu ciężarówek 4x4. Coś, co jest dla mnie dziwne i powód, dla którego to piszę.
Kiedy jest w trybie 2x wheel, wszystko jest normalne. Jednak kiedy włączam ciężarówkę w tryb 4x4 (h nie auto ani Low do holowania) (używając pokrętła na desce rozdzielczej), robię to po tym, jak obróciłem ciężarówkę i siedzę czekając na parkingu. Po zsynchronizowaniu światła i wyjechaniu, skręcam koła i wydaje się, że prawie gaśnie?
- Czy istnieje limit tego, jak ciasno mogę skręcać kołami?
- Czy powinna występować jakakolwiek zwłoka lub szarpnięcie podczas cofania w trybie 4x4?
Czy ciężarówka powinna jeździć tak samo normalnie jak w trybie 2x? (poza lepszym prowadzeniem z oczywistych powodów w błocie lub na śliskich warunkach drogowych?
Zima jest tu w Michigan prawie tuż za rogiem i nie chcę dać się złapać z opuszczonymi spodniami, a jeśli to coś, powinienem zabrać ciężarówkę do dealera do naprawy. Ciężarówka wciąż ma gwarancję.

Dzięki za wszelką pomoc i/lub informacje, które możesz przekazać temu nowemu kierowcy/właścicielowi ciężarówki.

Save
#3 ·