Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
21 - 37 of 37 Posts
Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 scoort, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is

Nou... Ik duik als een oude man. Ik houd me aan de snelheidslimiet en versnel nooit hard. Ik heb er wel grotere banden op zitten, maar ik doe rustig aan met het gaspedaal.

Contra said:
shakenfake said:
Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 rijdt, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is
Nou, je vriend heeft waarschijnlijk gelijk, net als ik.

Interessant, de zijne is een 01, hoewel ik me zou voorstellen dat hij slechter is dan jouw nieuwere truck, alleen al door de leeftijd in de loop der tijd. Hij is ook een vriend van wie ik heb gepost waar een heleboel dingen van zijn truck afvallen, zoals zijn oliepan, en hij lekt gewoon, dus ik denk dat er waarschijnlijk ook iets in de motor zit :lol:

Ik kon eindelijk "echt" rijden met mijn 00, 4.3 4wd X-cab... (Ik kreeg hem net voor de sluiting van NJ MVC). Hoe dan ook, ik heb 2 retourritten gemaakt om mijn dochter te verhuizen voor de medische school, (Lakewood NJ-Hershey PA), 155 mijl per enkele reis en ik was onder de indruk, ik haalde gemiddeld meer dan 20 mpg. De truck was van binnen en van buiten volgeladen en ik ben een vrij rustige bestuurder, dus de snelheid was gemiddeld 65-ish... Voor een oude truck met veel kilometers vind ik dat geweldig... De enige dingen die ik eraan heb gedaan: Nieuw brandstoffilter, PVC, olieverversing, luchtfilter, cabinefilters en accu... Ik heb ook lucht in de banden gedaan, ik rijd ze graag met +4 PSI... Misschien krijg ik hem deze week legaal, MVC staat gepland om morgen weer te openen.

Discussion starter · #28 ·
OL-school said:
Ik heb eindelijk mijn 00, 4.3 4wd X-cab "echt" kunnen besturen... (Ik kreeg hem net voor de sluiting van NJ MVC). Hoe dan ook, ik heb 2 rondreizen gemaakt om mijn dochter te verhuizen voor de medische school, (Lakewood NJ-Hershey PA), 155 mijl per enkele reis en ik was onder de indruk, ik haalde gemiddeld meer dan 20 mpg. De truck was van binnen en van buiten beladen en ik ben een vrij rustige bestuurder, dus de snelheid was gemiddeld 65-ish... Voor een oude truck met veel kilometers vind ik dat geweldig... De enige dingen die ik eraan heb gedaan: Nieuw brandstoffilter, PVC, olieverversing, luchtfilter, interieurfilters en accu.... Ik heb ook lucht in de banden gedaan, ik rijd ze graag met +4 PSI... Misschien krijg ik hem deze week legaal, MVC staat gepland om morgen weer te openen.
Daar mag je trots op zijn. Het beste wat ik heb gehaald is 19,5 en dat is met de truck leeg, maar ik heb het nog nooit gecontroleerd met alleen maar snelwegritten..

2002 1500 rwd ext cab, 6ft bed, 280k mijl
In de zomer bijna 20 en in de winter 17 (en het verschil is erg plotseling wanneer ze van gasmengsel wisselen)
dat is meestal snelweg, meestal rijden als een opa

Discussion starter · #31 ·
jmchevy said:
Ik heb een 2006 1500 WT en haal ongeveer 17 mpg. Ik rijd echter meestal korte afstanden, dus het kan beter zijn op lange afstanden.
Dat is ongeveer wat de mijne gemiddeld heeft verbruikt in de zomer met de airco aan. Ik haalde ongeveer 19 in de kou.

1994 Sierra C1500 Standaard cabine, korte bed geladen met gereedschap en spullen: 14-15 in de stad, 17-18 op de snelweg @ 80 MPH gedurende 4 uur. Ongeveer hetzelfde als toen hij nieuw van de plank kwam. 238K mijl, $13.112 onderhoud sinds 09/1994. Het was een nieuwe vlootwagen die nog op de plank stond toen de '95's uitkwamen. Hij heeft AM/FM-radio en airconditioning. Dat is alles wat ik nodig heb aan toeters en bellen.

Contra said:
shakenfake said:
Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 heeft, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is
Nou, je vriend heeft waarschijnlijk gelijk, net als ik.

Dit is het Vortec 4.3L forum, niet het EcoTec 4.3L forum. Dat dashboarddisplay zit niet in een model met een Vortec van welke soort dan ook. Wat betekent dat je helemaal niet gelijk hebt.

Ik heb een 97 extended cab 2wd met een 4.3, 345.000 mijl. Ik krijg 18ish stad en 23ish snelweg. Ik heb een originele raamsticker die 16 stad/21 snelweg zegt.
Image

21 - 37 of 37 Posts