Ik heb een gemiddelde van ongeveer 18,5 met mijn 2001 Sierra met een 4.3/auto/2wd/SB, voornamelijk in de stad. Is dat goed, slecht of ongeveer gemiddeld voor een full-size truck met een kleine motor?
Nou, je vriend heeft waarschijnlijk gelijk, net als ik.shakenfake said:Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 heeft, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is
Interessant, de zijne is een 01, hoewel ik me zou voorstellen dat hij slechter is dan jouw nieuwere truck, alleen al door de leeftijd in de loop der tijd. Hij is ook een vriend van wie ik heb gepost waar een heleboel dingen van zijn truck afvallen, zoals zijn oliepan, en hij lekt gewoon, dus ik denk dat er waarschijnlijk ook iets in de motor zit :lol:Contra said:Nou, je vriend heeft waarschijnlijk gelijk, net als ik.shakenfake said:Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 rijdt, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is
Daar mag je trots op zijn. Het beste wat ik heb gehaald is 19,5 en dat is met de truck leeg, maar ik heb het nog nooit gecontroleerd met alleen maar snelwegritten..OL-school said:Ik heb eindelijk mijn 00, 4.3 4wd X-cab "echt" kunnen besturen... (Ik kreeg hem net voor de sluiting van NJ MVC). Hoe dan ook, ik heb 2 rondreizen gemaakt om mijn dochter te verhuizen voor de medische school, (Lakewood NJ-Hershey PA), 155 mijl per enkele reis en ik was onder de indruk, ik haalde gemiddeld meer dan 20 mpg. De truck was van binnen en van buiten beladen en ik ben een vrij rustige bestuurder, dus de snelheid was gemiddeld 65-ish... Voor een oude truck met veel kilometers vind ik dat geweldig... De enige dingen die ik eraan heb gedaan: Nieuw brandstoffilter, PVC, olieverversing, luchtfilter, interieurfilters en accu.... Ik heb ook lucht in de banden gedaan, ik rijd ze graag met +4 PSI... Misschien krijg ik hem deze week legaal, MVC staat gepland om morgen weer te openen.
Dat is ongeveer wat de mijne gemiddeld heeft verbruikt in de zomer met de airco aan. Ik haalde ongeveer 19 in de kou.jmchevy said:Ik heb een 2006 1500 WT en haal ongeveer 17 mpg. Ik rijd echter meestal korte afstanden, dus het kan beter zijn op lange afstanden.
Dit is het Vortec 4.3L forum, niet het EcoTec 4.3L forum. Dat dashboarddisplay zit niet in een model met een Vortec van welke soort dan ook. Wat betekent dat je helemaal niet gelijk hebt.Contra said:Nou, je vriend heeft waarschijnlijk gelijk, net als ik.shakenfake said:Ik denk dat mijn vriend in zijn 4.3 gemiddeld 20 heeft, maar ik weet niet zeker hoe waar dat is
Lijkt goed, mijn 2017, 155k krijgt 23 op de snelwegIk heb gemiddeld ongeveer 18,5 met mijn 2001 Sierra met een 4.3/auto/2wd/SB, meestal in de stad. Is dat goed, slecht of ongeveer gemiddeld voor een full-size truck met een kleine motor?
Ik kan in godsnaam niet begrijpen waarom individuen ...
Ik heb afstellingen laten doen en deed het nooit beter dan 18 mpg in mijn 06 2wd ext cab SierraDaar mag je trots op zijn. Het beste dat ik heb is 19,5 en dat is met de vrachtwagen leeg, maar ik heb het nooit gecontroleerd met alleen snelwegritten..