Chevy Silverado and GMC Sierra Forum banner
Status
Not open for further replies.
41 - 44 of 44 Posts
Ja, als je van Onstar afkomt, kom je in een slachthuis terecht.
Als je echt veilig wilt zijn, zou je in een oude auto zonder computers rijden en van internet afblijven, maar dat doe je niet. Het lijkt erop dat je op weg bent naar het slachthuis... o_O

Onthoud dat de zilverfoliehoed niet alleen je haar er slecht uit laat zien, maar je ook een gek maakt. :LOL:
Heeft dat pinda-brein van je zinvolle inzichten te bieden?

Misschien wil je je zilverfoliehoed afdoen, je wordt oververhit. Als je zo bang bent dat je naar de slachtplaats wordt gebracht vanwege technologie, waarom zit je dan op internet en rijd je in de nieuwste truck vol technologie die je informatie terugstuurt naar de mannen in het zwart? Praat over een pinda-brein :LOL:

Save
Ja, een de-gegoogled exemplaar. En jij? Laat me raden: Android of IOS, ingelogd met je echte naam en telefoonnummer, zodat Google of Apple je info kunnen verkopen aan datamakelaars?
General Motors is niet anders. Ze doen alsof OnStar er is voor je veiligheid. Sommige mensen geloven zelfs dat ze hierdoor een goedkopere verzekering krijgen. Het enige dat zal gebeuren, is dat er iets je rijgedrag en je gesprekken in de auto opneemt. Dit alles zal worden verkocht voor marketingdoeleinden en in geval van een ongeluk tegen je worden gebruikt.
Ik kan niet geloven hoe naïef mensen kunnen zijn.
Ik draai GrapheneOS op een Pixel 7 en nu, vanwege Windows Copilot (keylogging en bureaubladfoto's om de 3 seconden), word ik serieus met mijn Linux.
Probeer een Silverado ZR2 te rechtvaardigen, maar de Trailboss is waarschijnlijk een betere dagelijkse bestuurder. Wat me echt stoorde aan een nieuw voertuig, is de spyware. Bedankt voor de info. Een verkoper vertelde me hoe hij de spyware op een F150 Tremor kon deactiveren en ik was er wel in geïnteresseerd, maar ik hou niet van Fords. De ZR2 is echt geweldig.
Het registreert je biometrie en bloedgroep en stuurt het vervolgens naar een geheime satelliet die verborgen is aan de donkere kant van de maan. Er is niet veel bekend over wat er daarna gebeurt, maar sommigen zeggen dat het wordt gebruikt om mensen te klonen.
20 jaar geleden zou niemand alle vreemde dingen hebben geloofd die de afgelopen 5 jaar in onze wereld zijn gebeurd. De lijst is extreem lang. Als het een film was, zou niemand het geloven.
Als je alleen een normie-telefoon hebt, stuurt deze zeker je biometrie terug naar MOTHER. Alle nieuwe telefoons en laptops zullen nu AI-chips hebben. Waarom? Zodat ze de foto's kunnen verwerken die Windows Copilot om de 3 seconden van je bureaublad maakt. De iPhone doet dit nu.
De donkere kant van de maan is in Silicon Valley en ik lach niet.
Het waren gisteren pagers en vandaag walkie-talkies.
Toch zit je hier op een elektronisch apparaat te posten op internet. Tenzij je je bericht naar een beheerder hebt gestuurd om het voor je te plaatsen, maar dan zouden ze een bom in de post kunnen plaatsen...
Ja. Je hebt gelijk. Op internet of een mobiele telefoon zitten is als onbeschermde seks met een straathoer.
Privacy, net als onze vrijheid, moet worden bevochten. Er zijn dingen die je kunt doen en we moeten er allemaal mee beginnen. Ik ben hier al 2 jaar mee bezig. Mijn voetafdruk die naar HEN wordt teruggestuurd, wordt steeds kleiner.
Belangrijke eerste stappen die we allemaal kunnen doen: 1) als je een iPhone hebt, verkoop hem; 2) leer over de-gegoogled telefoons en koop er een, als degene die je hebt Google heeft, stop hem dan in een Faraday-tas als je hem niet gebruikt; 3) neem een VPN van een kleine provider, bij voorkeur iemand die je kent (Surfshark en Nord zijn goedkoop maar eigendom van dezelfde groep en wie zou dat kunnen zijn); 4) verwijder je antivirus, het leest al je spullen; 5) verwijder gmail en gebruik niet de versleutelde privacy-aanbieders, daar wachten de 3 letters om je te lezen; 6) neem een kleine e-mailprovider die zich zorgen maakt over privacy en betaal ervoor (als je niet voor iets betaalt, dan ben jij het product); 7) ze willen niet echt je tekstinfo, ze willen je metadata (alle gegevens die aangeven wie je bent) en er zijn manieren om dit te verbergen ... Deze lijst is erg lang. Een goede bron van privacy-informatie is Rob Braxman Tech op Rumble.
Privacy is niet gemakkelijk te krijgen in onze nieuwe wereld. Het feit dat we allemaal telefoons in onze zakken dragen, zelfs om naar de badkamer te gaan, is een plan dat minstens 50 jaar in de maak was (er is een papieren spoor om dit te bewijzen). De donkere kant van de maan is hier, maar er zijn dingen die we kunnen doen. Denk eraan, in 1776 vocht slechts 3% van de bevolking en ze joegen de Britten op de vlucht. Elke persoon in deze privacy-oorlog is belangrijk.
Als iemand, ergens, of ze nu deel uitmaken van de overheid of niet, op de een of andere manier tot de beslissing komt dat ze willen dat je dood bent, en ze zijn zelfs maar een beetje competent, dan zul je dood zijn. Het enige echte detail, dat voor jou volkomen onbelangrijk zou zijn, zou zijn of de onderzoekers kunnen uitzoeken wie het heeft gedaan en ze kunnen veroordelen of niet.

Van wat ik heb gelezen over het eerste incident met pagers, geloof ik dat Hezbollah onlangs een grote partij nieuwe pagers heeft gekregen om te distribueren, het zou me niet verbazen als ze vóór aankomst werden aangepast.
Ze kwamen uit Roemenië.
Heeft die pinda-hersenen van jou zinvolle inzichten te bieden?
Uitstekende opmerking. Ik zocht naar iets om tegen SierraHarley te zeggen, zoals "Als je geen deel uitmaakt van de oplossing, dan ben je deel van het probleem", maar je hebt de spijker op de kop geslagen.
Je bent een verwante ziel. Ik draai een Pixel 7 op GrapheneOS en Linux Ubuntu. Ben net uit Windows gestapt vanwege Copilot.
Privacy is veel leren, vooral als spionage zo diep verankerd is in onze nieuwe wereld.
Ja, veel mensen zijn naïef over zulke dingen. Als je mobiele telefoon aanstaat, word je gevolgd, of je nu Google erop hebt of niet. Je mobiele provider verkoopt ook dezelfde info. Ik heb nog geen van die troep op mijn telefoon, maar als mijn vrouw en ik bespreken (niet in onze voertuigen) misschien een product te kopen, krijgen we de volgende dag advertenties ervoor op onze laptops. Is deze week nog gebeurd nadat we een vloerkleed hadden gekocht. Verkeers- en beveiligingscamera's zijn overal. Gebruik je creditcard of pinpas, je aankoopgedrag wordt gevolgd en de gegevens worden verkocht. Alles wat ik wil zeggen is dat het uitschakelen van OnStar je misschien 1% minder invasief inzicht in je leven geeft. 🤣 Als het je dat waard is, ga je gang.
Ja. Veel mensen zijn naïef. Wat bedoel je met "Als je mobiele telefoon aanstaat?" Ze kunnen hem aanzetten en foto's maken wanneer ze maar willen. Hij staat altijd aan. Stop hem in een Faraday-tas en haal hem eruit als je hem nodig hebt. Je hoeft NIET ALTIJD bereikbaar te zijn.
We moeten ons allemaal bewust zijn van onze voetafdruk op internet. Een telefoon en laptop gebruiken zonder je daarvan bewust te zijn, is als onbeschermde seks met een straathoer.
Ik draai een de-gegoogled telefoon en ben nu ook uit Windows. We moeten allemaal doen wat we kunnen en het dan aan de volgende persoon laten zien.
Zelfs met een oude auto moet je oppassen voor verkeerscamera's, beveiligingscamera's, dashcams in andere auto's, enz. Wat we nodig hebben, is een onzichtbaarheidsmantel.
Ik denk dat wat we nodig hebben, is om te doen wat we kunnen. Als we ons allemaal bewust zouden zijn van wat er gebeurt als we op het net zitten en er iets aan zouden doen, dan zouden ze veel minder over ons weten. We zouden ze zelfs valse info kunnen geven, zoals lesbische sites met blauw haar bezoeken of "Ik hou van Hillary"-sites. Dan verwar je hun algoritme. Gebruik meerdere browsers waarbij alleen je bankbrowser je echte info heeft en de andere niet jij zijn. Het heeft me een paar jaar gekost om beter te begrijpen wat ik moet doen.
Ik hou wel van mijn oude truck. Ik heb een B4000 uit 2010. Zoals een Ford Ranger, maar naar mijn mening iets mooier. Ik heb ook een 4Runner uit 2014, maar nu wil ik graag een nieuwe pick-up. Probeer een ZR2 te rechtvaardigen. De spyware stoorde me, maar jullie gaven me oplossingen.

41 - 44 of 44 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.