Met mijn lokale weersomstandigheden en rijgewoonten werkt Rain X niet voor mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik Rain X van mijn voorruit kan verwijderen?
Wauw, dat is een geweldige vondst. Nog nooit gezien.Je kunt meerdere dingen gebruiken, maar dit spul werkt uitstekend, niet alleen voor het verwijderen van Rain X, maar voor zowat alles
View attachment 990395
Dit, met magische gum. 0000 staal zou kunnen werkenIk denk dat afwasmiddel van Dawn wel zou werken. Ik weet niet of het veilig is, maar misschien iets met een oplosmiddel.
dit is interessant.Met mijn lokale weersomstandigheden en rijgewoonten werkt Rain X niet voor mij.
Serieus, over welke weersomstandigheden heb je het dat je niet door je voorruit wilt kunnen kijken???dit is interessant.
Kun je me vertellen wat er niet aan werkt?
Waar woon je?
Sommige van mijn voertuigen hebben sinds 1989 geen ruitenwissers meer en ik gebruik alleen rain ex.
Ook 's nachts maakt de veeg soms het zicht moeilijk met tegemoetkomende autolichten.Ik ben in Centraal-Virginia. Er zijn momenten waarop de luchtvochtigheid hoog is en de temperatuur van de voorruit onder het dauwpunt ligt - zeg maar dat ik 's ochtends ga vissen of 's avonds laat van de rivier kom.
De ergste tijden zijn wanneer je 's nachts in de regen rijdt of wanneer je in de zon rijdt (vroeg of laat), de ruitenwissers smeren en een dunne film achterlaten.
Gloednieuwe voorruiten op twee auto's en beide met nieuwe ruitenwissers. De rain-x kwam van ruitenwisservloeistof die over was van voor de nieuwe voorruiten.
Mijn inzicht is dat nieuw douchecabineglas al een beschermende coating heeft. Ik ga een douchegordijn in de glazen behuizing plaatsen om het aluminium en het glas te beschermen, zelfs als het een doorzichtig gordijn is.Dus, de vrachtwagen had Rain-X ruitenwisservloeistof? Ik heb Rain-X ruitenwisservloeistof vaak gebruikt en nog nooit strepen gehad. 🤷♂️ Sterker nog, ik denk dat ik dat spul nu in mijn vrachtwagen heb en de voorruit is mooi schoon.
Gisteren heb ik ook alle nieuwe glazen douchecabines in ons huis met Rain-X behandeld. We zullen zien hoe dat werkt. Aannemer bood aan om ze voor 200 of wat extra dollars te "behandelen". Ja, nee bedankt.![]()
Bedankt. Ik heb een nieuwe voorruit van Novus Glass en nieuwe Anco ruitenwissers.Heeft u toevallig OEM-ruitenwissers? Deze vrachtwagen is de eerste die ik heb gehad met nachtelijke regen zichtproblemen als gevolg van het veeg effect dat u beschrijft. Ik heb GEEN rain x product gebruikt, alleen standaard blauwe vloeistof omdat gm zegt geen rain x in vloeistof te gebruiken. Op alle andere voertuigen is de voorgemengde rain x vloeistof geweldig geweest zonder problemen. Ik heb de voorruit vele malen schoongemaakt en het vegen komt terug. Ik vermoed dat de ruitenwissers verslechteren. Ik heb nieuwe ruitenwissers om te proberen.
Bij het verwijderen van rain x van de voorruit werkt de xtreme clean zeer goed.
Het zou na ongeveer 6 maanden moeten verslechteren als je je voorruit schoonmaakt met Windex of azijn.Met mijn lokale weersomstandigheden en rijgewoonten werkt Rain X niet voor mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik Rain X van mijn voorruit kan verwijderen?
Bedankt voor de informatie. Meestal als ik rondrijd met 100 mph+ zijn er geen problemen, de ruitenwissers vliegen gewoon van de truck af en zo ook de regen en de kleine fietsen en vuilnisbakken. Alleen als ik 95 mph en lager rijd, krijg ik een beetje veeg - erg vervelend......LOLWe gebruikten de hele tijd Rain X op de voorruiten van de patrouillewagens.
Een stortbui van meer dan 100 mph en gewoon de ruitenwissers uitzetten.
Kon beter zien dan met de ruitenwissers.
Ja, het smeert een beetje bij lichte regen, maar ik kan er gemakkelijk mee leven.
Rain X is magisch spul?
Ik gebruik nu ook PIAA Pure Silicone ruitenwisserbladvullingen.
Deze zijn nu meer dan 10 jaar oud op mijn 99 Silverado en wissen nog steeds perfect.
De truck staat echter meestal in de garage.
Ik denk dat ze zo lang zijn meegegaan omdat ze niet in de zon en de elementen stonden.
Ze zijn nogal prijzig, maar ik denk dat ze de kosten waard zijn.
google zegtMet mijn lokale weersomstandigheden en rijgewoonten werkt Rain X niet voor mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik Rain X van mijn voorruit kan verwijderen?